Gudstjeneste

I Sydhavn Sogn har vi fast en højmesse hver søndag i Frederiksholm kirke kl. 11. Derudover er der Lysgudstjeneste i Frederiksholm kirke den første mandag i måneden samt en Aftengudstjeneste på Kirkeskibet hver onsdag i efteråret.

Vi holder løbende børnegudstjenester og særgudstjenester på særlige helligdage f.eks. pinse, askeonsdag og påske. Se gudstjenestekalenderen nedenfor.

Sydhavn Sogn har tre præster: Morten Sternberg, Marie Sigaard Schou og Christian Rydahl.

Are you a mixed nationality family, speaking a variety of languages? Do you have friends or family visiting from abroad - and you would still like to be part of the Danish National Church, Folkekirken? Fear not! Folkekirken for Internationals is the Danish National Church in English. Find us at this link, with calendar for regular celebrations of the Eucharist, and other Folkekirke events in English.

Gudstjenestekalender

2. påskedag 2023