ViNørkler!

ViNørkler! er for dig, der ønsker at hækle, strikke eller brodere med andre nørklere i Sydhavnen. Du kan enten nørkle til kirken - og derigennem donere til et godt formål - eller nørkle dit eget.

Ønsker du at nørkle til kirken kan du fx. hækle/strikke dåbsklude, huer eller sjove figurer. De ting du strikker/hækler til kirken sælger vi på vegne af dig. Al overskud går ubetinget til Sydhavn Sogns menighedspleje, der blandt andet uddeler julehjælp hvert år. Dåbskludene doneres til de mange dåbsbørn.

Nørkler du til kirken, stiller vi opskrifter og garn til rådighed.

Vi har frivillige nørklere, der står klar til at hjælpe, hvis dit nørkleri, slår knuder. Og vi har kaffe på kanden, noget lækkert til ganen og ikke mindst hygge og godt nørkle-selskab. Alle er velkommen uanset nørkle-erfaring.

Fri entré!

Hvornår

Den 2. og 4. mandag i måneden kl. 18.30-20.30.

Hvor

Vi er i Frederiksholm kirke i de mørke måneder og på Kirkeskibet i de lyse måneder:

Januar, februar og marts: Frederiksholm kirke
April, maj og juni: Kirkeskibet
Juli: Sommerferie
August og september: Kirkeskibet
Oktober, november og december: Frederiksholm kirke

Frederiksholm kirke, Louis Pios Gade 8, 2450 KBH SV (på kirkens 1. sal)

Kirkeskibet, Topstykket 20, 2450 KBH SV.