Spirekor

Spirekoret er et gratis musiktilbud for alle børn i 0. til 3. klasse, der kan lide at synge. I Spirekoret synger vi med hele kroppen, når vi danser og leger musikken ind med fagter og bevægelser.

Det er sjovt at være med i Spirekoret, men vi arbejder også seriøst på at blive gode til at synge sammen, og derfor regner vi med et stabilt fremmøde og afbud, når der er forhindringer.

Pernille Tjørnemark er korleder og er uddannet fra Det kgl. danske Musikkonservatorium med musikpædagogik og sang som hovedfag.

Spirekoret optræder flere gange om året i forbindelse med forskellige kirkelige arrangementer blandt andet til fastelavn og til jul.

Hvornår: Hver tirsdag kl. 16-17  - skoleferier undtaget

Hvor: Kirkerummet i Frederiksholm kirke

Tilmelding

Der starter nyt Spirekor op efter sommerferien, men ønsker du en plads midt i forløbet, kontakt aktivitetskonsulent Stine Ovgaard på mail soje@km.dk.