Frederiksholm kirke

Frederiksholm Kirke er en kirke i Sydhavn Sogn på Louis Pios Gade i Sydhavnskvarteret i Københavns kommune. Sognet blev 1922 udskilt fra Valby Sogn som Frederiksholm Sogn. De første mange år fungerede menighedssalen som kirke indtil den færdige kirkebygning kunne indvies den 31. august 1952.

I 2014 fik kirken installeret en lige knap 16 meter høj klatrevæg på tårnets side ud mod Louis Pios Gade.

I Sydhavn Sogn har vi en kirke til dig, din tro og din tvivl. Frederiksholm Kirke er Sydhavns kirke, og her skaber vi et meningsfuldt rum med aktiviteter i øjenhøjde med de mennesker, der bor i Sydhavn.

Kom og besøg os til en gudstjeneste i vores hyggelige lille kirke eller mød op til et af vores mange arrangementer.