Besøg Kirkeskibet 2450

Velkommen til Kirkeskibet 2450 på Teglholmen ved Alfred Nobels Bro. På Kirkeskibet skaber vi et meningsfuldt rum med kirkelige handlinger og aktiviteter i øjenhøjde med de mennesker, der bor i Sydhavn.

Parkering
Det er muligt at parkere på Kirkeskibets grund uden p-tilladelse. Du må dog kun parkere på grunden, hvis det er i forbindelse med kirkelige handlinger eller andre kirkelige aktiviteter.

Med offentlig transport
Kirkeskibet 2450 ligger ca. 200 meter fra Teglholm Allé stoppested, hvorfra buslinje 7A går.

Kirkebil
Du har mulighed for at blive kørt til gudstjenester og andre arrangementer på Kirkeskibet. Ring til kirkekontoret for at bestille kirkebilen.

Handicapfaciliteter
Der er ramper ned til dækket på Kirkeskibet.

Besøg fra vandsiden

Det er muligt at komme sejlende til Kirkeskibet. Dette skal dog aftales på forhånd med kirkekontoret.