KirkeYoga på Kirkeskibet

Dette efterår vil der som noget nyt være yoga på kirkeskibet hver tirsdag fra kl. 16.30- 17.30 i september, oktober og november (undtagen: 19. september, 17.+31. oktober og 14. november).

Præst og yogaunderviser har teamet op, så hver uge byder på refleksion over et tema (bl.a. ’gentagelsen’, ’kedsomhed’, ’tvivl’, ’at give op’ og ’forventningens glæde’) samt ca. 45 min. undervisning i varierende typer af yoga (hatha, yin mm.). Det hele foregår på engelsk med henblik på at inkludere internationale sydhavnere, men ALLE er hjerteligt velkomne uanset bopæl og nationalitet.

Der er plads efter først-til-mølle-princippet og det er gratis at deltage. Du er velkommen til at medbringe egen måtte, og ellers har vi udstyr til alle, der vil låne. Ved præst: Marie Sigaard Schou, og yogaunderviser: Lisanna Quintes.

Hvor: Kirkeskibet 2450

Hvornår: Tirsdag fra kl. 16.30- 17.30 i september, oktober og november (med undtagelse af 19. september, 17.+31. oktober og 14. november).

IN ENGLISH

This Autumn we are inviting you to join a new activity at our houseboat church in Sydhavn: Yoga at The Church Ship! It’s every Tuesday from 4.30 – 5.30 PM in September, October, and November (exceptions are 19th of September, 17th + 31th of October, and 14th of November).

Pastor Marie Sigaard Schou and yoga instructor Lisanna Quintes are teaming up and offer each week a reflection on a theme (e.g.: 'repetition', 'boredom', 'doubt', 'giving up', and 'the joy of anticipation') as well as approx. 45 min. instruction in various types of yoga (hatha, yin, etc.). Everything is in English as we wish to include our international Sydhavn residents, but EVERYONE is warmly welcome regardless of residence or nationality.

Participation is free (following the first come – first served principle). You are welcome to bring your own mat or use our equipment: mats, blocks, and more will be available.

Where: Kirkeskibet 2450

When: Tuesday from 4.30 – 5.30 PM in September, October, and November (exceptions are 19th of September, 17th + 31th of October, and 14th of November).