Klassisk koncert: Filip Michalak

25. FEBRUAR 2024 KL. 15 I FREDERIKSHOLM KIRKE

Den internationalt prisvindende danske/polske pianist Filip Michalak (f. 1994) gæster Frederiksholm kirke i februar!

Filip Michalak har etableret sig som en af de førende unge pianister i Skandinavien. Filip er en aktiv solist og kammermusiker, og har spillet i lande som: Polen, Tyskland, England, Frankrig, Spanien, Schweiz, Italien, USA og alle Skandinaviske lande. I 2022 var han nede og spille i Dubai til EXPO2020, hvor han spillede nordisk musik, som en del af “Nordic Piano Week”. Fremtiden byder på bl.a. koncerter i Kina, USA og Europa.

Han har vundet adskillige priser i Danmark, men også priser ved internationale konkurrencer. Filip vandt førsteprisen i konkurrencen “Stars at Tenerife” i Spanien, og har vundet førsteprisen i bl.a. “Nordjyllands Talentkonkurrence” og “Steinway Festival”. Han var også finalist i “The 8th Nordic Piano Competition” i 2017, som er en af de største klaverkonkurrencer i Norden.

Koncerten er ca. en times varighed.

Fri entré!

Sted: Frederiksholm kirke, Louis Pios Gade 8, 2450 KBH SV.